מאז תחילתו של העידן התעשייתי, העידן בו תרבות הצריכה ניצבת בלב לבה של התרבות המערבית, אנשי שיווק ומכירות עומלים על טכניקות שיווקיות להגדלת הרווחיות של סוחרים ובעלי חנויות. אחת הטכניקות היא התצוגה הוויזואלית, כאשר משולבת עם עקרונות מכירה מדוקדקים, היא יכולה להביא לתוצאות רחבות ואיכותיות בתחום הגדלת הרווחיות של כל חנות וסופרמרקט. בעת בחירת מדפים לסופר, כמו מדפים לירקות, עליכם לזכור את כלל אפשרויות הרווח הטמונות בתוספת חיונית זו לחנות שלכם ולהבין כי מדובר בתוספת רווח ישירה לקופה הכללית שלכם.
לא מדובר בבחירת מטאטא, שאולי יטאטא יותר טוב או פחות, אלא מדובר בכלי שיווקי ומכירתי ישיר, שיכול להגדיל את הרווח הכולל שלכם באופן מידי.
רשתות המזון הגדולות והסופרמרקטים הידועים מציגים לקהל לקוחותיהם אלפי מוצרים המסודרים לפי קטגוריות לבחירתם האישית. בכל קטגוריה, ואף בכל סוג מוצר, הלקוח ניצב לפני בחירה מרובה של חברות שונות המשווקות לו את מוצריהן. כבעלי הסופר, תמיד נרצה להגדיל את רמת הרווח שלנו ולכוון את תודעת הלקוח לפי אלמנטים של מכירה שיניבו את הרווח הרב ביותר עבורנו. על מנת לעשות זאת, נצטרך לכוון את תודעת הלקוח והשיטה הטובה והבטוחה ביותר לעשות זאת היא באמצעות סידור מדפים בסופרמרקט באופן שנדגיש את המוצרים הנכונים. על ידי בחירה נכונה של מדפי מתכת לחנות וסידור נכון של המוצרים על גביהם, נוכל להשיג את תשומת לבו של הלקוח ולכוון את התודעה שלו בדיוק למקום בו אנו מעוניינים שהיא תהיה.
כל בעל סופר, בעל חנות ואיש מכירות מכיר את עיקרון ההגדלה. נניח לקוח רכש מוצרים בסך 1,000 ש”ח, נסו לגרום לו לקנות מוצר נוסף בשווי של 100 ש”ח שישלים את עגלת הקניות שלו, סביר להניח שלא תהיה בעיה, אך ברגע שתחרגו מעט מעבר לכך, ככל הנראה תתקלו בהתנגדות, מכיוון שהלקוח כבר סגר את העגלה שלו ומעוניין לבצע את הרכישה בפועל. אותו הדבר תקף גם לגבי רכישה בסכום של 100 ש”ח וניסיון הגדלה בסכום של עד 10 ש”ח. כלל האצבע אומר כי ברגע שהלקוח כבר הסכים להוציא סכום כסף מסוים מכיסו, יסכים להגדיל את סל הרכישה שלו בסכום של עד 10% מסכום הרכישה הכולל. הלקוח לא עושה זאת בצורה חישובית, אלא בצורה בלתי מודעת, של ערך נתפס בעיני הצרכן. כאנשי שיווק ובעלי סופרמרקטים, כל שעלינו לעשות הוא להבין את נקודת החשיבה הזאת ולהציג בפני הלקוח מוצרי קופות שיעזרו לו לבחור את מוצרי ההגדלה שיגדילו את סל הרכישות שלו ב-10% מסך הרכישה הכללי.
אנחנו בדיספליי תצוגה בע”מ מעניקים ללקוחותינו מגוון פתרונות תצוגה ומידוף הטובים ביותר, כגון: מדפים לפירות, מתקני תצוגה לירקות, ציוד לסופרים ועוד.
אז אם אתם מעוניינים להגדיל את אחוזי המכירות שלכם, צרו איתנו קשר במספר 03-6872966 ובואו לבקר אותנו בסניף תל אביב – דרך שלמה 99 או סניף חיפה – שדרות ההסתדרות 25 .
מדפי סופר של דיספליי משמשים לא רק ככלי אחסון, אלא ככלי שיווקי שמסייע בהגברת הנראות והנגישות של המוצרים, מניע את הלקוחות לפעולה, משפר את חוויית הקנייה ומעלה את סך המכירות של החנות או הסופרמרקט
שיפור הנגישות למוצרים על המדף
העברת מסרים שיווקיים שמניעים רכישה מרוכזת
אפשרות למיתוג מחודש של הסניף או המכולת
הדגשת מוצרים מסוימים על פני אחרים
שילוב חלק בין מדפים סטנדרטיים לסטנדים ומתקני תצוגה
הגדרת מטרות ברורה מראש – האם מדובר בשיפור נראות, הגדלת מכירות, מיתוג, או שילוב בין כל אלה
תכנון בהתאם לגודל החלל והתאמת המדפים לצרכים הספציפיים של החנות
אפשרות להשוות בין דגמים שונים, וקבלת ייעוץ משלב התכנון דרך המחיר ועד לקבלת ההצעה האופטימלית
קטגוריית מדפי סופר באתר כוללת מגוון של מוצרים, כולל:
גב למדף סופר
וו בודד כרום לקיר/לגב מחורר
זויות למדפי סופר
חוצצי רשת בגבהים שונים (8 ס״מ, 12 ס״מ)
מדפים רגילים ומרכזיים
מדפי לחם
מדפי סופר עם תאורה, מדפי זכוכית, ותצוגות לפירות וירקות עם מראות
דיספליי תצוגה פועלת למעלה מ־45 שנה בייצור, ייבוא ושיווק מוצרי תצוגה ומידוף לרשתות שיווק, חנויות ונקודות מכירה
בהחלט. דיספליי מציעה פתרונות מידוף ותצוגה בהתאמה אישית, כולל בחירה של חומרים, צבעים ועיצוב – כך שהמדפים משתלבים בצורה מושלמת עם המותג ועיצוב המקום שלכם